Powered by Blogger.

SOALAN LAZIM(FAQ)

FAQ (Soalan Lazim)

Jika saya layak untuk Bonus Pasangan, bila saya akan dibayar?

Semua Bonus Pasangan akan dibayar pada 5 bulan berikutnya.

Selepas saya membuat permintaan pengeluaran, apabila rebat akan disediakan dalam akaun mata wang saya? Dan apakah pengeluaran minimum?

Pengeluaran akan cek dan diproses dengan kerap. Sila membolehkan kami dalam tempoh 5 hari bekerja untuk memindahkan ke akaun anda. Dana diremit ke akaun Bank anda. Sila ambil perhatian bahawa pengeluaran minimum ke Bank adalah $ 300.

Apabila akan ROI Bulanan saya akan dikira dan bagaimana saya boleh melihat tempoh masa yang dijadualkan untuk ROI saya?

Apabila pelaburan, ahli ROI tarikh dinyatakan dalam halaman pelaburan. Ia adalah 25 hari selepas pelaburan anda.

Mengapa memilih Gold Wave Global?

Kami telah lama berdiri ahli komuniti kita, dan reputasi kita untuk kejujuran dan perkhidmatan pelanggan adalah amat penting untuk kita. Kami telah dalam pengiklanan perniagaan berterusan, kepada pelanggan pilih dan arif manakala beroperasi dari lokasi yang sama dan alamat surat menyurat sejak penubuhannya!

Anda tidak akan berurusan dengan seseorang di pusat panggilan di negara lain membaca dari bahan yang disediakan, memetik sejumlah palsu untuk menarik anda. Semua komunikasi akan terus dengan Gold Wave Global.


Akaun anda secara persendirian diproses dan jumlah rebat yang ditentukan oleh syarikat kami dan tidak melalui penglibatan pihak ketiga. Kami menawarkan kepakaran dan kebolehpercayaan bahawa semua yang terlibat dengan kami telah dialami sejak penubuhan kami.


Bagaimana saya boleh memastikan saya menerima rebat kompetitif untuk penyertaan saya?

Atas sebab-sebab yang jelas, kami tidak menjual pada atau di bawah borong. Terdapat merebak terlibat dalam membeli dan menjual emas berharga dan penyebaran telah tidak berubah dengan adanya dan permintaan untuk produk. Ini adalah di mana keuntungan akan dibuat di sebelah kami. Di samping itu kita telah mengalami peniaga dengan pengalaman perdagangan 8-15 tahun. Ini pasukan bekerja bersama-sama untuk membentuk satu pasukan yang mahir dalam perniagaan emas.

Adakah anda menerima peserta dari mana-mana negara?

Ya, kami gembira untuk menerima penyertaan ahli dari mana-mana sahaja di dunia. Anda hanya perlu kecuali Terma dan Syarat kami.

Dalam kes kecemasan, bagaimana saya boleh menghubungi anda?

Jika anda mempunyai sebarang masalah teknikal atau soalan anda tidak menemukan jawaban terlalu di laman web kami atau dalam'S FAQ anda amat dialu-alukan untuk menghubungi kami melalui pusat sokongan kami yang mesra. Hanya menghantar mesej kepada kami.

Berapa banyak pejabat (s) tidak GWG beroperasi?

Kami mengekalkan sebuah pejabat pentadbiran di Miami, Florida dan mengendalikan pelayan di Miami dan Singapura untuk perkhidmatan ahli-ahli kami. Kami mempunyai beberapa pejabat serantau korporat daratan yang tidak tersedia kepada orang awam.

Bagaimana saya boleh belajar lebih lanjut mengenai GWG?

Semua maklumat yang diperlukan korporat dan teknikal boleh didapati di laman web kami. Semua ahli teliti harus baca FAQ keseluruhan dalam usaha untuk memahami sepenuhnya aliran perniagaan yang lengkap, bagaimana untuk mengendalikan akaun, dan menyelesaikan apa-apa isu-isu yang timbul dengan sendirinya.

Bagaimana saya Pembelian EPoin dan akan dibayar?

Anda boleh merujuk kepada pangkalan Pengetahuan kami - Beli e-wallet titik melalui gerbang e-Currency pembayaran kami. Penyelesaian imbuhan anda mungkin melihat pelan perniagaan kami pada backend ahli.

Adakah terdapat mana-mana ciri-ciri keselamatan di tempat untuk akaun untuk pemindahan akaun antara ahli?

Seorang ahli mesti memberikan kata laluan transaksi yang betul sebelum dia / dia boleh memindahkan mata kepada ahli lain luaran.

Saya tidak dibayar. Apa yang mungkin menjadi masalah?

Di bawah kami telah menyenaraikan sebab-sebab yang paling biasa mengapa anda tidak mungkin telah dibayar tepat pada masanya:

Ia mungkin bahawa anda telah tidak mengaktifkan akaun anda dengan kami lagi. Anda perlu mengaktifkan akaun anda untuk mula menerima rebat.

Jika anda tidak boleh mengeluarkan dana dari baki yang ada pada anda, sila memeriksa jika anda telah disenaraikan nombor akaun e-currency yang betul.
Bagaimana saya boleh menghubungi anda?
Anda boleh mencari maklumat kenalan penuh kami di Hubungi kami halaman kami atau di bahagian bawah halaman ini.

Bolehkah saya menghantar e-mel pertanyaan saya mengenai akaun ahli dalam bahasa tempatan saya?

Teknikalnya, Ia mungkin mengambil kami lagi untuk membalas beberapa bahasa bahawa kakitangan perkhidmatan pelanggan kami tidak biasa dengan. Seboleh mungkin, kita akan cuba untuk menjawab dalam bahasa tempatan anda, jika tidak, kita boleh membalas dalam bahasa Inggeris. Bahasa Inggeris adalah bahasa rasmi laman web kami dan apabila pertikaian atau salah faham timbul, pengurusan atasan paling mungkin akan campur tangan dalam bahasa Inggeris.

Siapa yang boleh mengambil bahagian dalam program anda?

Mana-mana individu atau syarikat dari mana-mana negara boleh membuka akaun dengan kami.

Bagaimana yakin anda dengan tahap keselamatan laman web anda?

Perlindungan adalah salah satu perkara yang paling penting kepada kita. Anda boleh yakin bahawa maklumat peribadi anda akan kekal benar-benar selamat. Kami menggunakan satu siri pemeriksaan keselamatan fizikal dan teknologi pada setiap masa untuk memastikan hanya sangat sedikit yang berkelayakan dan dipercayai pekerja mempunyai akses kepada maklumat peribadi peserta ahli kami.

Tambahan pula, kita menyimpan pengguna kami maklumat peribadi yang berasingan dan kita lakukan setiap hari sandaran.


Akaun saya telah dicuri. Apa yang perlu saya lakukan sekarang?

Pada mulanya, gunakan 'Lupa Kata Laluan' pilihan. Jika ini tidak mencukupi, sila hubungi kami melalui pusat sokongan untuk memberikan anda butir-butir peribadi dan akaun. Sila hubungi kami hanya dari alamat e-mel yang anda telah digunakan untuk pendaftaran.

Bagaimana saya akan tahu ID dan kata laluan akaun pengguna saya?

ID pengguna dan kata laluan anda akan dihantar bersama-sama, untuk alamat e-mel anda. (Nota: Jika e-mel yang tidak sampai ke peti masuk anda, sila semak jika ia sengaja diletakkan di dalam spam / junk folder anda dan jika ia adalah, sila semak mel sebagai "Tidak spam / junk").

Bagaimana saya boleh menukar maklumat peribadi saya?

Log masuk ke dalam akaun anda, klik Edit Profil. Anda boleh menukar maklumat peribadi, mendaftar masuk maklumat dan tetapan lain di sana.

Bolehkah saya menukar pendaftaran e-mel saya?

Ya, dalam backend ahli.

Bagaimana jika saya terlupa kata kunci?

Anda boleh mengikuti langkah-langkah di bawah:
1. Klik Forgot Password pada tanda di halaman.
2. Masukkan alamat e-mel yang digunakan untuk mendaftar, dan klik pada butang.
3. Anda akan menerima e-mel dengan kata laluan anda berdaftar.

Anda akan membatalkan akaun tanpa deposit?

Ya, selepas succesfull mencipta akaun anda, ahli perlu mendepositkan dalam tempoh 24 jam. Ini adalah untuk memastikan tiada akaun dummy diwujudkan dalam sistem kami.

Manakah kaedah pembayaran yang anda terima?

Kami menerima Liberty Reserve.

Berapakah jumlah minimum dan maksimum yang boleh diaktifkan?

Sebaik sahaja anda melakukan pelaburan pertama anda, anda akan diaktifkan secara automatik. Jumlah pelaburan minimum hanya USD50 dan tiada had maksimum.

Adakah terdapat apa-apa bayaran yang dikenakan ke atas deposit?

Ya, terdapat sejumlah kecil yuran. Sila rujuk di backend ahli.

Berapa kerapkah anda mengemaskini akaun saya?

Anda boleh mengakses ahli kawasan peribadi 24 jam sehari, 365 hari setahun melalui internet dan menjejaki semua tindakan akaun anda: Pelaburan / pengeluaran / faedah / baki statistik, pendapatan, dan baki semasa, segala-galanya adalah dikemaskini dalam masa nyata.

Bagaimana saya membuat komitmen pembelian saya?

Anda mesti terlebih dahulu menjadi ahli berdaftar. Setelah anda berdaftar, anda boleh log masuk ke kawasan akaun anda swasta & selamat menggunakan nama pengguna anda dan kata laluan yang anda mula-mula mendaftar dengan untuk membuat pembelian anda.
Anda akan perlu klik pada "Topup" di tengah-tengah, di sana anda mengikuti halaman arahan mudah untuk melengkapkan pembelian anda. Transaksi adalah selamat, cepat dan mudah. Ia mengambil masa sekitar 1 minit.

Bagaimana saya boleh mendapatkan semula sejarah transaksi saya?

Pergi ke seksyen Backend Ahli, dalam menu Ahli anda akan lihat "Sejarah", klik untuk sejarah anda.

Saya tidak mempunyai akaun e-currency lagi. Saya masih boleh membuka akaun dengan anda?

Ya, anda boleh. Anda boleh menambah akaun pembayaran anda pada bila-bila masa sebelum membuat deposit.

Berapakah kos untuk membuka akaun dengan anda?

Membuka akaun dengan kami adalah benar-benar bebas. Tiada kos tersembunyi atau yuran penyelenggaraan.

Ahli keluarga saya yang lain boleh membuka akaun dan menggunakan ia dari komputer yang sama yang saya gunakan?

Ya, mereka boleh. Tetapi, akaun mesti mempunyai nama yang berbeza.

Apa yang boleh saya lakukan untuk memastikan akaun saya selamat?

Sentiasa log keluar apabila anda telah selesai dengan akaun anda dengan mengklik Log Out pautan.
Bentuk yang jelas, kata laluan, cache dan cookies dari pelayar anda secara tetap, terutama pada komputer awam.
Jangan sekali-kali mendedahkan kata laluan anda kepada sesiapa sahaja, jika anda telah mendedahkan kata laluan anda kepada seseorang, menukar ia secepat yang mungkin. Kami tidak akan meminta kata laluan anda melalui telefon, e-mel atau faks.
Pilih kata laluan yang baik, dan tidak menulisnya atau hantar melalui e-mel.
Berkala menukar kata laluan anda.
Pasang perisian firewall dan antivirus dalam komputer anda.
Berapa kerap saya perlu menukar kata laluan saya?
Menukar kata laluan anda sekali seminggu dianggap menjadi optimum.

Berapa lama ia akan mengambil masa untuk menambah jumlah deposit ke akaun saya?

Akaun anda akan dikemaskini sebaik selepas deposit anda, hampir serentak.

Bolehkah saya membuat pelaburan tambahan pada bila-bila masa?
Ya, terdapat tiada batasan.

Bagaimana saya mendapat insentif referral saya?

Apabila downline pelaburan, 10% daripada jumlah akan diremitkan ke dalam e-wallet anda.

Bilakah saya boleh mengeluarkan rebat dari baki yang ada?

Anda boleh mengeluarkan dana dari baki yang ada bila-bila masa anda mahu terlalu tanpa apa-apa tempoh menunggu.

Saya mempunyai masalah dengan prosedur pengeluaran? Apa yang perlu saya lakukan?

Sila berhubung dengan pasukan perkhidmatan pelanggan kami sokongan di support@globalwavegold.com. Mereka berada di sini untuk membantu dalam apa-apa masalah teknikal yang mungkin anda hadapi dengan sistem pembayaran yang anda gunakan.


Read more...

  © templates by blogtemplates.com 2013

kembali ke atas